Ge upp nu!

Alla som har hört av sig till mej ni är helt underbara och de känns skönt att veta att jag har många runt om mej :)

Att inte allt skitsnack kan sluta....blir så less! Att en viss person håller på och tjaffsar med mej om att jag håller på med droger kan jag till viss del förstå för han gör nu precis allt för att förstöra för mej!! Men att andra ens kan tro att jag håller på!!? Och de blir bara värre och värre med fler löngner. De är tur att jag har sparat allt så att de kommer vissa sej till slut vem där som sköter sig och inte....

Annars då så är de väl okey! Jag skulle faktiskt ha mått skit bra om de inte var för allt skitsnack! Men de kommer ordna sig tillslut, hoppas jag!

I helgen har jag jobbat coh umgåts med sköna människor som får mej att må bra och lyssnar när jag pratar :) Och Elvin ska jag hämta idag eller imorn!? Går ju inte att prata med E så jag vet ingenting....skit jobbigt!




Suss är lika normal som hon ser ut! Men söt:)

 

Och alla som är oroliga så behöver ni inte vara de, de löser sig liksom:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är en bra mamma och en bra vän.. Han kommer aldrig kunna komma ivägen för det. Du kan inte tränga dig på, vi/jag finns här genom allt. Elvin och du är välkomna när som helst. Kram

2009-12-14 @ 02:48:26
URL: http://pimlina.se
Postat av: Crazyangel

Allt löser sej :) Nu vill vi ha snö så vi kan åka puulka!

2009-12-14 @ 17:20:17
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: frida viren

Jenny du vet att du är en helt fantastisk människa, du är en faktiskt en urkul tjej. Du får 5 av 5 toasters, kanooon kul (tummen upp). Ta hand om dig. Ge Elvin en kram. PUSS snygging!

2009-12-15 @ 18:35:29
URL: http://fviren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0