Jag borde men egentligen så måste jag inte

Sista dagen som jag jobbade på lunchen idag på ett tag så nu jobbar jag bara helger igen. Efter jul så blir det mer jobbtider och så ska jag bara jobba 2/3 helger. Skönt att jag har en sån underbar chef så att vi kan anpassa tiderna efter hur jag kommer ha Elvin. Hoppas de funkar bara :)

Känns som att jag har jobbat mycket nu och inte hunnit göra så mycket med Elvin utanför lägenheten. Så ska jag komma på massa saker som vi ska göra.

Sitter och lyssnar på musik nu som vanligt, älskar musik!!! Ska fixa en film nu eller snart som jag kan somna på soffa till!



Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton+gravid] - Tävling Väggdekor

ja det är bra att du inte jobbar på dagarna. Jag får så tråkigt då :)

2009-12-04 @ 10:47:50
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0