Strömmingsbaren

Elvin vägrade sova middag tidigare idag så nu ligger han och sover. Är bra eftersom vi ska iväg till strömmingsbaren och lyssna på lite musik så då håller han sig glad och pigg.

De ända possitiva med att han inte går på dagis är att jag inte behöver vara så jätte noga med sovtiderna utan att han kan vara vaken lite längre som idag. Och han är en musikkille så han kommer nog tycka om idag när dom spelar :)

ska väcka båda Elvin och Lina som ligger och sover så att vi kan göra oss iordning och dra dit. Litet ställe och jag vill gärna sitta....




Kommentarer
Postat av: Sara

haha jaa jag kommer och sätter mig imellan er i soffan. Och äter upp all eran mat ni lagat och pratar om äckliga gravid besvär. PUssss

2010-04-30 @ 17:28:41
URL: http://lillafrokensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0