Torsdag

Elvin går upp super tidigt och jag går och lägger mej sent. Måste ändra de så att jag är pigg på mornarna.

Har tänkt att ta mej ut till Valbo idag och gå på köpis. Får se om de blir med Lina eller nån av mina syrror. Emma är på kryssning annars hade de varit roligt att träffa henne.

Får se om de blir Kharma ikväll de beror på om nån annan har tänkt att ha Elvin! Rockkväll, så de hade varit skit kul! Hade även varit bra om Elvin var nånannastans för jag har jätte mycket som jag måste ta tag i men lite svårt att ha med sig han överallt. Men orkar inte ringa och tjata nå mer så får se....





Kommentarer
Postat av: Andreas

Det tackar jag för att du tycker. =)

Kul att se att du håller i ditt bloggande. =)

Mvh/ Andreas

2010-04-08 @ 19:36:08
URL: http://andreashak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0