Saknar

Längtar efter Elvin som en tok!! Han har varit hos sin farmor sen i lördags och kommer hem imorn. Sjukt de där, när han var hemma tyckte jag att de skulle vara så skönt att han åkte så jag skulle få sova men så fort han hade åkt saknade jag han. De blir så tomt....

Men var uppe efter sju idag ändå fast Elvin inte är hemma. Barnvakt åt Satus flicka Emma, sjukt trött och seg så tänkte sätta på en film nu till henne.

Har varit kort jul i år bara ett julfirande, så jag har inte tröttnat på julmaten. Vill ha mer!!!! Men hade jätte trevligt ändå hemma hos Niclas storesyster :) Sen åkte ju Elvin bort och då kändes inte som nån idé att fira nå mer jul.

Berättar sen vad Elvin har fått i julklapp och så ska jag fixa en ny magbild, har blivit lite fetare nu ;)


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0