Ett steg bakåt

Idag har det varit en riktig skit dag, har mått fan men vet inte varför!! Mår bla. skit för Elvins skull, FAN!! Hoppas inte att Elvin mår så dåligt som jag gör! Äh fan de bara snurrar en massa i skallen och orkar inte tänka efter vad det är egentligen...

Har de jävligt bra egentligen!? Har jätte många runt om mej som ställer upp och bryr sig!! Finns dom som har de värre...

Går framåt med lägenhet ialf fast de är inte riktigt klart. Vet inte hur jag ska klara av att bo själv när jag har bott med dom här underbara människorna! Men för Elvins skull så är de bäst om vi flyttar till något eget!

Jag är skit trött och vill sova men kan inte, nattångesten har kommit tillbax....





Vet inte hur jag skulle klara mej utan dom här underbara människorna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0