Gaaah

Är så trött så vill bara ligga i soffan resten av kvällen!! Men nä jag lär ju iväg och jobba!! Måste vara super snabb med stängningen idag så att jag hinner vara i tältet nere på stan en stund och dansa har jag lovat :)

Lina har sålt sin del som delägare i Steel och de känns skit trökigt men jag vet att Lina kommer göra nå roligt med sitt liv :) Så ikväll jobbar jag utan Lina och de kommer bli skit tomt men Alex är jävligt skön han med :)

Lär fixa håret nu sen dra i väg till Steel och käka lite innan jag börjar!!



Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Härliga väggar :)



Du få ta dej ut till valbo i veckan ? :)

2010-02-15 @ 11:10:05
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0