Jag har ju alltid min underbara Elvin :)








De ska bli jätte skönt för Elvins skull att flytta till något eget så att han slipper mitt tjat över allt han inte för göra och röra! Men han är jätte duktig :) Är precis överallt och klättrar jätte mycket...men de är väl så en 1½ åring ska vara :)

Han pratar jätte mycket och de är mycket av det som jag förstår :) Dagis går han inte på längre var bara på inskolningen en vecka och sen kom jag på att de inte var någon idé att fortsätta eftersom jag inte visste vart vi skulle bo. Men ska forsöka fixa dagis så fort som möjligt här i Sandviken.

Egen vilja har han verkligen, såfort han inte får som han vill skriker han rakt ut och slänger sig på golvet. Och de spelar inge roll vart vi är.

Men jag älskar han fruktansvärt mycket och skulle inte klara av att leva utan han!!!


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Milton klättrar oxå på ALLT! Blir tokig. Å han är i rikig trots oc vägrar lyssna, gör allt han inte får osv. Pratar gör han bara på sitt språk å nå ynka mamma, pappa, kaka typ. Undra när det släpper ?

2010-02-12 @ 11:04:06
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

mysiga bilder :)

2010-02-19 @ 17:18:44
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: carola

vilken fin blogg du fått och så stor han blivit killen..

Hoppas allt går bra för dig, det är du väl värd

kram

2010-02-22 @ 22:57:09
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0