Jodå

söndag blir vi bostadslösa och vi har inte skrivit på nå kontrakt på nån ny lägenhet eftersom de är en massa saker som måste fixas innan! Fick reda på igår att de är en ny som ska flytta in i den här lägenheten på måndag och vi som hade pratat med hyresvärden om att vi skulle få bo kvar i två månader till. Så de kom lite som en överraskning....

Elvin ska bo hos sin gammelmormor & gammelmorfar i en vecka så att han slipper flytta runt nå mer. Och under den tiden så hoppas jag att jag har hunnit fixa de här.

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Haha Jenny tänk när du ser tillbaka på den här perioden och tänker på hur mycket du hunnit med - på gott och ont. Det som inte dödar härdar vettu så i slutändan blir nog hela den här soppen skitbra ändå!



Önskar vi hade plats åt er, men ni kan ju bo ute i vårt föråd ;) Använder du fortfarande Miltons resesäng? Kommer KANSKE behöva den om några veckor då Milton ev följer med min moster till fjällen ett par dagar, men dte är i april. Sen har vi tänkt att han får sova i den när nya bebisen kommer.. Så får han en stor säng när han fyller 2. Eller nått ^^ :)



Jadu den där personen har nog grävt sin egen grav. Har hört flera som försökt hjälpa honom, men hn vill inte ha hjälp.. Tragiskt då vi alla vet att han är enbra person.. men som sagt, det är han som förlorar på det i slutänden.



Bamsekramar

2010-02-25 @ 09:36:46
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: cecilia

från tisdag nästa kan ni få låna min lägenhet om ni vill. jag är bara här när jag har Isak. + att jag kan vara med isak hos stophe :P så kan ni få hyra min lägenhet i andra hand jätte billigt om ni vill ;)

2010-02-25 @ 20:08:15
URL: http://nogg.se/ceciliahagelin
Postat av: Världens bästa Martin.

Säg till om vi kan hjälpa till!

2010-02-25 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0