Snö gå och dö

Vi får inte igen ytterdörren så de är verkligen iskallt här inne!! Orkar inte med nå ner kyla.

Igår bjöd vi de andra kollektivet på hemmlagad pizza eller hälften av dom ialf. Sen vart de skräckfilm på kvällen men jag somnade, riktigt trött. Men ändå vart de sent innan jag somnade i sängen.

Elvin vaknade före åtta och vi har haft lite kort morgon mys framför tvn. Men han kan nästan aldrig sitta stilla i mer en 5 min. Hör andra barn som kollar på hela filmer men Elvin är aldrig intresserad av de, hade varit skönt ibland så jag kunde vila lite i soffan medans han kollade.

Just nu håller Elvin på och busar med Charlie och går runt med Linas skor:) Resten av folket sover!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0