Jodå

Har fått klagomål över mitt bloggande men jag kommer verkligen inte på något att skriva...!!

Allt är typ som vanligt och vi bor kvar hos Lina och Suss bor också här :) Funkar bra men för Elvins skull skulle vi verkligen behöva en egen lägenhet. Men de finns inga lediga i Valbo just nu och vi får ingen förtur!! Får se om de kanske blir Sandviken!?

Känns inte som jag hör hemma i Valbo längre och när jag har varit där vill jag bara därifrån!! Men saknar Emma och våra promenader :(


Blir många middagar på Steel :)


Cheferna bakom baren :)




Ska knäppa lite fler kort på Elvin också :) Just nu sitter han här i soffan brövid mej och myser och kollar på barnkanalen! Och jag ska fixa ordning frukost till oss nu:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Klart du saknar mej! ;)



Hu går det med inkolning nu? Kom ni iväg nått förra veckan? tycker som sagt att det är idiotiskt BIG TIME med Soc. URSH. Dom lär väll för fan kunna hjälpa till. skriv en tistel till tidningen!

2010-01-25 @ 12:29:12
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Lina

Forsbacka igen då?

Här finns det ju en del ledigt och så får du ju närmare till sandviken.

2010-01-26 @ 20:47:10
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0