Don´t stop believin

Var in till Gävle en sväng idag och hälsade på min bebis mage (och Sara), Ewa och Ingela. Sen till Sandviken och var ner på stan med Lina en sväng. Och nere på stan vart jag övergiven av Lina som vart hämtad av Calle på motorcykel. När jag nästan hade kommit hem ringde Max och vela hänga så vi gick till stadsparken en sväng, affärn och sen hem för att laga mat.

Är så glad över att jag fortfarande har Ewa, Gunder och co kvar i mitt liv. Har insett dom senaste åren att det var bra för mej att bo hos dom som tonåring, annars hade det gått åt helvete....




Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Bra att du har bra folk runt dej (mej tex blink)

2010-05-18 @ 16:45:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Martin Jansson

Du sköter dig rätt bra på egen hand...

Och om du mot förmodan börjar slarva så kommer vi och tvångsomhändertar dig!



PS. jag är jävligt sur att inte jag fick följa med och träffa dig!!!

;o)

2010-05-18 @ 20:19:25
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Martin: Haha bra då lovar jag att ni får omhänderta mej :P Jo de kan ja förstå att du blev, vem hade inte blivit de :) Men har sakt till Ewa att ja kan komma och hälsa på närsom dom har tid att hämta :)

2010-05-20 @ 16:45:24
URL: http://jennyoelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0