Gaaaah sova

Har inte blivit mycket sova dom här dagarna, Elvin har varit hopplös och jag har funderat starkt på att adopterat bort han. Måste ju finnas öppetköp fast de har nog gått ut, men den här är inte bebisen jag beställde ialf. Men älskar han ändå 

Skönt
att Niclas kan sova bra fast Elvin håller på. Han är så underbar med Elvin!! Viktigt att de funkar bra mellan dom för annars hade de inte funkat för oss. Elvin tycker jätte mycket om Niclas :D

Snart
ska jag försöka få tag på Lina så att vi kan ta oss ner på stan. Hittar inte min bankdosa och jag måste fylla på mobilen! Men skulle verkligen behöva sova lite för vid fyra blir de jobb på Arenan, Becka kommer hit och passar Elvin medans :)



Underbaraste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0