Min Lina

Vet inte va jag skulle göra utan Lina hon är en sån viktigt person i mitt liv. Hon känner mej så bra så ja behöver inte ens säga om jag är glad, ledesen eller arg hon vet precis va de handlar om. Hälper mej med allt hon kan och ställer alltid upp. Så glad att jag har träffat henne och att hon har kommit in i mitt och Elvins liv så bra :) Hon är numera Elvins låsas mamma och han älskar verkligen henne!

Synd att vi inte vara kära i varandra bara för fan vilket lätt liv jag skulle få, haha :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Men Jenny.. Älskar både dig o Elvin på riktigt. Visst skulle det vara lättare om vi blev kär men ... EUUÄÄÄ =)haha

2010-05-15 @ 04:07:52
URL: http://linasoderlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0