When i get older i will be stronger

Började som en skit dag men efter några samtal och hjälp från en underbar Lina så vart de löst :) Vet inte vad jag skulle göra utan henne!

I helgen var jag barnledig så i fredas tog jag det lungt och i lördas festa jag. Men nu har jag sakt att jag ska vara nykter i en månad. Ingen som tror mej men de är klart att jag fixar de :)

Idag skulle vi egentligen ha åkt in till Gävle så att Elvin skulle vara med Linda, Jonna och Milla. Men däcket till min vagn har srpängts igen och jag orkar inte ta mej in utan den. Och Elvin somnade för en halvtimme sen så vill inte väcka han.




Kommentarer
Postat av: angelica

2010-05-10 @ 16:12:51
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Postat av: angelica

hahah ja förstår dig,flyttade sj ifrån ALLA mina "mammavänner" i skutskär,riktigt trist,har ingen här av mina mamma kompisar:(

ja jag bor i björksätra,å det är ännu mer öde:P

2010-05-10 @ 16:14:20
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0