Wish I could keep you much longer

Hann få lite sol på oss innan de började regna. Slapp t.o.m regnet för Suss var i stan så hon hämtade oss efter att vi hade handlat.

Fick lite saker gjorda och käkade glass :) Tog en promenad för Elvin skulle somna men han hölls sig vaken ändå, men somnade när vi var inne på Willys.


Har sån jävla magkatarr så jag har ingen matlust och bara vill spy, svider som fan i magen. Glömde köpa tabletter mot de fast mamma ringde när vi var på stan och tjata om de....lite glömsk ibland jag!

Kommentarer
Postat av: angelica84

haha jag blir 26:)

hon börjar på smassens förskola i oktober,blir riktigt rolig :)

2010-05-20 @ 17:54:27
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Postat av: mamma

jag tjatar inte =)

2010-05-21 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0