Mys Elvin

Datorn är hemma igen så nu kan jag blogga. Går ju inte på min mobil för då hamnar inläggen i gamla bloggen.

Elvin har börjat förstå nu att jag har en bebis i magen. Förut förut när Niclas har sagt "har mamma en bebis i magen" då har Elvin klappat på sin och sagt "Ejin bebis mage". Men nu förstår han att de bara är jag som har en. Och idag när jag satt i soffan så lag han sig på min mage och sa "kama bebis magen" och kramade magen lääänge. Ååh han är så söt!

Nu ska vi gå över till Satu en snabbis innan Niclas kommer hem...





Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej, det är sant! :) Fast jag känner mej redan så överdrivet tung, men annars är det ju mysigt med alla sparkar, hicka och allt annat som hör till! :)

2010-12-11 @ 12:34:38
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0