Torsdag

Har bloggat från mobilen med såg att de hamnade i den gammla bloggen och jag har ingen aning om hur jag fixar de.

Steel har blivit av med tillståndet så just nu är jag arbetslös men har tur som får några pass på Monroes så ska jobba där i helgen. Letar lite andra jobb också så jag hoppas det fixar sig snart.

Elvin har blivit jätte duktig att gå på pottan. På två veckor har han bara bajsat i blöjan två ggr :) Just nu är han uppe på rummet och leker och jag sitter ner med Satus dotter Emma och kikar på film. Ska snart gå upp och vika tvätten...men orkar inte, hela sängen i gästrummet är full...

Laga mat snart också tills min fina Niclas kommer hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0