Ljusbrun färg

Har inte färgat håret nå mer efter att jag lag i den ljusbruna för ett tag sen. Skulle vilja lägga i två blonderinga till och sen en brun på de med massa ljusa slingor. Men Niclas har fått för sig att de är farligt att färga håret när man är gravid och han har läst de på några olika sidor på internet. Så nu får jag inte färga nå mer utan se ut så här tills jag föder....Fast jag har läst och hört att de inte är farligt utan för några år sen var de det. Det ända som kan bli fel är att mitt hår reagerar annorlunda pga av hormonerna. Men han tror mej inte:p














Håret har blivit lite bättre ialf och de röda och gula syns inte lika tydligt längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0