Onsdag

Såg imorse när jag vaknade att mina läppar hade svällt upp och de kilade även i halsen och på kroppen och jag var röd i ansiktet. Jag fatta ju att de var nå med allergin eftersom jag inte äter nå medicin just nu när jag är gravid och allt blir värre när de börjar komma pollen. Så vi fick en akuttid hos doktorn och hon sa att jag hade fått en allergiskreaktion pga av katten och pollen. Lite pinsam och dum jag kände mej när hon fråga om vi hade nå djur eftersom jag vet att jag är allergisk mot de. Fick medecin där men de vart inte riktigt bra så har fått medcin som jag ska äta i tre dagarn nu. Men nu har katten flyttat till Niclas pappa tillfälligt tills vi hittar ett hem till han.

Sjukt trött nu jag och känner att jag inte riktigt hänger med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0