Tisdag

Idag har jag varit jävligt duktig och fått mkt gjort. Har hållt på och fixat och städat hemma, lagat två olika maträtter kyckling med sötsut sås, grönsaker och ris till mej och köttfärsås och spagetthi till Niclas. De kommer räcka till lunch och middag för mej imorn och till Niclas lunch imoron och matlåda och midda till Elvin. Så imorn behöver jag inte laga nå mat alls.

förmiddan fixade jag och Niclas med min föräldrarpening så gott de går ialf så jag hoppas att de hjälper. Har varit en jävla massa stul med de där pga av vissa saker...Bara två papper till som ska in nu, ett lyckades jag fixa idag så de får jag hem i slutet av veckan och de andra lär jag väll forsätta tjata mej till och hoppas att jag får de. Lite less, aldrig mer resturang...

Tvättat
alla bebiskläder och saker har jag gjort idag och. Lär bara hänga sista maskinen men de får vänta tills Niclas kommer hem för snart börjar DH :)

Och
jävligt trött på katten nu också, känns som jag är ständigt förkyld med snorig och täppt näsa, nyser och en jävla huvudvärk. Så om någon kan vara snäll och ta cen skulle de vara skit bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0