Stressigt

Shit har hur mkt som helst att göra och har hållt på hela morgonen med paket inslagning, kokat ägg, köttbullar och tagit hand om barnen. Men inte klar med köttbullarna utan dom står och drar sig nu medans jag lägger Jack. Ska hinna baka en kaka, färga håret, fixa kläder till barnen tills imorn och köpa sista julklappen. Låter inte som att jag har så mycket att göra men när man har två barn att ta hand om så tar de mycket mycke längre tid. Och Niclas är och hämtar en skoter så då tar de ännu längre tid när jag lär göra allt. Men kul med skoter och hoppas på mycket snö i mellan dagarna så vi kan vara i stugan:)

Nä nu lär jag ta mig upp ur sängen så jag inte somnar, Jack har sovit dåligt som vanligt...

Elvins fina lunch, fick slänga ihop nånting bara. Men glad vart han får de är bara sånt han gillar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0