Dag 3

Helt klart sommarn, men även våren för de är då man känner att sommarn är på väg och man får mycket sommarkänslor.

Den
här sommaren kommer bli helt underbar med en till liten bebis och Elvin som kan vara ute och leka och bada hela tiden vilket är de bästa han vet. Massa mysiga kvällar med grillning och trevligt sällskap. Och så åka bort och göra massa saker, vad har vi inte bestämt än men de gör vi nog dagen före eller samma dag. Impuls människor båda två. Massa mys hoppas jag att de blir i sommar ialf :)

Längtar som fan vill ha sommar nu!!


Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 –   En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 –   Min favorit årstid och varför.
Dag 4 –   Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 –   Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 –   Typ av killar jag faller för.
Dag 7 –   En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 –   En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 –   Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 11 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 12 – Mitt drömbröllop.
Dag 13 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 14 – Någonting jag ångrar.
Dag 15 – Innehållet i min väska.
Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – Vad jag åt idag.
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 19 – Min favorit film.
Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 21 – En låt som får mig att gråta.
Dag 22 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 23 – Min favorithögtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0