Dagis

När jag hämtade Elvin på dagis idag såg jag att han hade fått ett nytt rivmärke på samma kind som förra gången. Inte kul att de är från samma barn och de förra rivmärket har han fått ett ärr ifrån. Känns inge bra, tycker så synd om Elvin :(

De är ju sånt som händer på dagis, men ändå :(

Men han trivs jätte bra och är snäll mot dom andra barnen och leker bra ihop med dom. Får beröm från fröknarna hela tiden om hur bra han är på att prata, snäll, kreativ och dukitg. Inga problem att lämna han heller utan jag får en puss och en kram sen säger han hejdå och börja leka. När Niclas är med så är han noga med att han också ska ha en kram och en puss. Lite värre är det när vi ska hämta han då får vi jaga och brottas med han för att få hem han.


Förra rivmärket


Kommentarer
Postat av: Lindis

Näää vilka skit ungar de finns! Dom måste vara snäll mot våran bäs annars kommer jag... :D



Ps. jag har gått tillbaka till min gamla blogg :)

2011-02-09 @ 23:15:03
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0