Ljusare

Efter att ha haft svart hår i snart fem år så börjar jag tröttna ganska mycket så nu har jag tänkt bli ljus. Lag i den första blonderingen idag och jag insåg att de här kommer ta jävligt lång tid och slita sönder mitt hår. Men jag ska genomföra de här nu inte färga svart igen för att jag tröttnar på att hålla på som jag brukar göra.

Aja får se hur de blir. Första färgen idag som sagt och tror jag kör på den andra imorn. Just nu har jag flera olika färger i håret och en halv dec utväxt. Tur att jag har bestämt mej för att hålla mig inne tills jag föder ;)

Och jag har inte tänkt bli blond utan ljusbrun med blonda slingor :) Och absolut inte pissgul, kanske de värsta som finns att gå runt så...


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också bli ljusare =) Men jag tror det är lika bra att gå till frissan :D annars blir man less och färgar det brunt!



Oj just det min trogna läsare,, listan.. Måste fyllas i =)

2011-02-26 @ 12:16:07
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu kommer hårfärgen stämma överens med vad du säger :).. Äntligen har du fått ordning på bloggen

2011-02-28 @ 22:31:49
URL: http://linasoderlund.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu ger jag mig, kollar in här minst 5 ggr om dagen men inte fan uppdaterar du!

Skit på dig :) <3

2011-03-02 @ 14:36:13
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: angelica

jag har vart svart för ett halvårsedan aknske å är nu plkationa mitt gick ganska fortändå,avfärgade mitt,blondera med moods nya blondering för mörkhåriga,silvershampo,och brilliance hårfärg -skandinavisk blond hoppas du får den färg du söker :)

2011-03-12 @ 15:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0