Magsjuka

Lilla Elvin har haft magsjuka sen igår. Men nu har de börjar vända han har inte bajsat sen tio och han har fått i sig mat. Ussh de har varit så synd om han. Men de har knappt märkts att han har varit sjuk utan han har haft mer energi än vanligt. Fast han har sovit middag båda idag och igår tre timmar båda gångerna. Han som egentligen har slutat med middag så då har de märkt att han har varit helt slut ändå:(

Nu
har vi varit hemma i två dagar så vi börjar bli rastlös så jag hoppas att vi kan ta oss ut imorgon en stund ialf.

Elvin sitter nu och kolar på sin favorit pingu på min mobil och jag väntar på att Niclas ska komma hem med pizza och sen blir de en film Due date fundera jag på. Blir tidigt för mej ikv efter att ha varit vaken med Elvin sen fem då han började spy igen. Och när han sov middag kunde inte jag sova :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0