Segt

Har haft ganska tråkigt idag som ni nog har märkt på uppdateringen. Elvin är med Niclas mamma, syrra och syskonbarn för att hälsa på Niclas andra syrra med familj i Dalarna. Visst är de lite skönt att han är borta men tomt....

När
han är hemma så vill jag ibland att han ska sova borta men såfort han har gått utanför dörren så saknar jag ihjäl mej. Känns som jag inte kan göra nånting utan han så jag blir oftast bara hemma, För om jag åker till nån som frågar dom bara efter Elvin. Vad ska jag göra utan han egentligen...

Tröst äter lite kakor istället och väntar tills han kommer vilket han nog gör närsomhelst. MEn imorgon åker han hem till hans farmor tills på söndag :( Men de är jätte bra för han för han saknar sin farmor nu. Han har prata mycket om henne dom senaste dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0