Sockersug

Har börjat ätit jätte mycket kakor och bullar mm. Jag som i början av graviditeten bara var sugen på frukt. Så nu är de väl kört med vikten och jag kommer nog bli lika tjock som jag var med Elvin. Gick upp 20 kg med han och än så länge har jag bara gått upp 6 kilo. Ääh får hoppas att jag klara mej för jag kan inte sluta med gosaker. Niclas har lovat att älska mej ändå :) Haha

Har alltid kakor hemma, bakar nästan hela tiden. Och Elvin älskar att baka så fort han hör att jag bakar så rusar rusar han in i köket och dra sin stol till bänken där jag står. Han är väl mest ivägen men det är jätte roligt att baka ihop med honom :)

Just nu sitter jag och äter blåbär och hallon paj med vaniljglass. Men är så sugen på cheeseburgare, kan inte sluta tänka på de. När jag väntade Elvin kunde jag inte äta cheeseburgare utan spyde nästan bara av tanken.

Ah ni ser de är kört för mej...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0