Fyfan

Har haft sån jävla halsbränna och magkatarr nästan enda från början. Men jag får skylla mej själv för jag äter en massa cholkad, fet mat , stark mat och juicer. Har blivit sjukt sugen på starka saker, som fefferoni skulle jag vilja äta till allt!!
Men de är så drygt att inte kunna äta de jag vill, vägrar bara äta kokt mat. Men idag har jag sån hemsk halsbränna så jag har inte kunnat ätit nå nu ikväll. Har ätit lite yoghurt och ska äta mer när Niclas kommer hem om han kommer ihåg att köpa.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra svar där :) jag känner på mig att det blir en till pojke du kommer få när nr tre kommer hahaha :)!! me ge inte upp:)



pösss :)



ska vi mysa på fredag??

2011-01-04 @ 20:09:36
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0