Ny vagn och babyskydd

Var in till barnenshus idag och beställde en barnvagn. Emmaljunga city cross vart de. Ingen ide med syskonvagn har jag tänkt, så de blir ståbräda till Elvin. Men vi kommer ha en vagn till han också utifall vi ska iväg på nåt större. Eller så funderar jag på att köpa en lättare syskonvagn som babytravel.

Niclas var helt inställd på att vagnen skulle vara vit och först gick jag med på att liggdelen fick vara de men när vi där så ändra jag mej. Så liggdelen blev silver check och sittdelen i pro coffee.

Jätte nöjd och längtar tills vagnen kommer. Fast helst av allt skulle jag vilja ha en phil&teds men de gick han absolut inte med på. Han tycker inte vagnen ser stabil ut och att den kommer vicka, vilket nog kan vara sant. Smart ibland han.


City cross pro coffee

 

De här är inte city cross! Men en såns liggkorg blir de i färgen silver check.

 


Köpte även ett nytt babyskydd :) Akta graco, mörkblå! Super nöjd med de märket har bara haft de på Elvins bilbarnstolar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0