2a blonderingen

Hade i den andra blekningen i lördags (?) tror jag. Och sen dess har jag inte orkat nå mer men tänker varje dag att jag ska lägga i en till blekning men så orkar jag inte. Men idag kanske jag gör de, kanske. Men är skit snygg i håret nu och har svart, vit, gult, rött och utväxt i håret, underbart!  Tror att Niclas också tycker att jag är snygg i håret nu för han har låtit mej få låna hans mössa hela vecka och de har jag aldrig fått gjort eftersom han har jämt velat haft den.






Kommentarer
Postat av: Maria Piteå

ett tips istället för att använda blekning använd avfärgning. avfärgningen sliter inte lika mycket på håret som blekningen gör + att avfärgningen tar bort mer också. dock så lär du ju bli orange eftersom du varit svart (för du har så mycket röda pigment) men om du ska ha brunt spelar det ju ingen roll för då är det ju bara att färga över. men som sagt jag själv bleker håret och är nästan svarthårig och jag använder Nutrisse avfärgning den är bäst tar bort mest och är skonsamast för håret. när man använt efterbehandligen är håret underbart =)



lycka till kram

2011-03-03 @ 20:38:20
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - VINN TANDBLEKNING

Den starkaste blekningen i affären är avfärgning å det är egentligen exakt samma, men starkare (jo det sliter..).. Men ska du få det ljusare är dte de du lär använda. Polly Blonde +L1 är bäst tycker jag. Köpt med dej 2-3 förpackningar hit så ska jag hgjälpa dej få ordning på håret.



å du håller du på moniker lär ja nästan säga upp kontakten med dej. FY :P

2011-03-12 @ 13:34:26
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0