Helt slut

där nu har jag lyckats slängt in några inlägg. Kanske inte så kul att de kommer flera stycken den gången jag bestämmer mej för att blogga men bättre än ingenting :)

Nu är jag helt slut efter att Elvin bestämde sig för att gå upp sex imorse efter att ha somnat tidigt igår när han åkte bil och vägra vakna efter de. Men innan jag lägger mej ska jag äta lite glass, maränger, cola sås och störssel och kolla på unga mödrar på webben :)

Längtar som fan tills imorgon kväll för då är Niclas ledig och vi ska äta hemmagjord pizza, sjukt sugen så jag kan inte tänka på de....


Trött Elvin igår som sover på bebis magen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, nu vill du att man ska kommentera också!



WOW, vems tuttar är dessa på bilden ;) Är det dina mjölk tuttar!! :) Mums..

2011-03-26 @ 20:35:02
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Carrol

Ja vi har datum den 15/4 så det är nära nu.

2011-03-30 @ 00:34:30
URL: http://tvaidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0