Kan allt själv

Här om dagen nör Elvin behövde bajsa sa han att han vela gå på toa. Och jag skyndade mej och följde med som vanligt men han sa "ja kan kälv" och tog av sig blöja och flyttade pallen till toaletten och klättrade upp och satt sig och bajsa. Sen sa han "vill va ifred stäng dörren" så jag stängde den förvånat men kikade in i en lite springa men då sa han "stäng". Så jag stängde ch sa åt han att ropa när han var klar och de gjorde han. Sen var han riktigt stolt och jag med :) Men torka fick jag göra ialf....






 


Kommentarer
Postat av: mia

Han är en stor pojke nu mitt lilla hjärta

2011-03-03 @ 22:46:25
Postat av: Anonym

Men pröva uppdatera tjockis!

Du är såå kass på det, du är väl bara hemma om dagarna så lite måste du kunna skriva :O..



Tryck ut denna bäbis nulåå! Pöss

2011-03-18 @ 23:05:28
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0