Stora killen!

Tänk att jag är mamma åt en snart 3 1/2 åring. Tiden går verkligen snabbt, och den har nog aldrig gått så snabbt som den har gjort sen jag fick barn.

Märks att han är stor och han förstår så mycket. Och han har så roliga kommentarer som har om dagen när jag frågade han om maten var god då sa han "nu skojar du mamma". Blir många skratt med honom varje dag. Och när han blir arg när man säger ifrån säger han jämt "nu är inte du min bästa kompis längre". Men han är så kärleksfull och säger flera ggr om dagen "älskar dej mamma och Jack och Niclas, vi är bästa vänner vi". Underbar snäll kille som verkligen bryr sig om andra och speciellt Jack. Han är en riktig clown och tokar sig gärna inför andra. Äter gör han till och från och favoriten är tacos och cheeseburgare. Älskar att klä ut sig till spindelmannen och tomte och leker oftast rollekar och med bilar. Men tyvärr så är han tokig i tvspel, att spela på våra mobiler och kolla på film. Han blir helt galen när han inte får spela och vi låter han inte spela allt för mkt. Trivs bra på dagis och än så länge är de inge problem att lämna eller hämta han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0